Na wszystkich producentach samochodów i innych pojazdów mechanicznych spoczywa obowiązek powiadomienia konsumentów z użyciem odpowiednich instrumentów o potwierdzonych usterkach fabrycznych, jeśli zagrażają one, chociażby w najmniejszym stopniu bezpieczeństwu jazdy. W motoryzacyjnych akcjach serwisowych duże doświadczenie posiada marka BMW, pożar silnika, którego ryzyko wystąpienia w samochodach z silnikami wysokoprężnymi określane jest na minimalne, jest przyczyną jednaj z najnowszych kampanii od tego bawarskiego koncernu. Potencjalnie nieszczelny układ odpowiadający za przekierowywanie spalin, z którego wydobywa się glikol, decyduje w odosobnionych przypadkach o powstaniu pożaru silnika, który na szczęście rozprzestrzenia się bardzo powoli i kierowca oraz pasażerowie nie mają problemów z bezpiecznym opuszczeniem jego wnętrza. Optymalnie poprowadzona kampania informacyjna to także wielki atut marki BMW, pożar powstaje w ekstremalnych sytuacjach, mimo wszystko warto szybko odwiedzić punkt ASO.